PerCo is een middelgroot opleidingsbureau dat werd opgericht in 1988. De 3 belangrijkste pijlers-activiteiten zijn: training & opleiding, individuele coaching en faciliteren. Het bureau wordt geleid door Frank Rengelink, Tom Speelman, Bart Van de Ven en Patrick Vermeren, zij staan in voor het dagelijks bestuur. Samen met 6 andere collega’s-consulenten verzorgen zij de trainingen.

De hoofdmoot van activiteiten bestaat uit incompany-opleidingstrajecten voor grote – en middelgrote ondernemingen, dit zowel in de privé- als de overheidssector. Door de complementaire kennis en achtergrond van de verschillende trainers tracht PerCo bij ieder samenwerkingsverband de juiste match te maken op het vlak van inhoud en persoonlijkheid. Hierdoor heeft PerCo langetermijnrelaties kunnen opbouwen met verscheidene grote bedrijven en organisaties.

Naast de ‘in company’-opdrachten bieden wij ook een aantal open opleidingen aan in de domeinen communicatie, leidinggeven, algemene management- en commerciële vaardigheden. PerCo ontwikkelde zelf een eenvoudig, visueel aantrekkelijk interactiemodel, dat een wetenschappelijke onderbouwing kent. De trainingsmodules rond communicatie, leidinggeven, vergader- en onderhandelingstechnieken en teamwerking worden er coherent in ondergebracht.

Waarom kiezen voor PerCo?

  1. Wij werken ‘evidence based’. Dat betekent dat de door ons gebruikte modellen en theorieën wetenschappelijk onderbouwd zijn.
  2. Ons leiderschapsmodel biedt een kapstok (referentiekader) waar niet alleen tijdens maar ook na de training nog verder mee kan gewerkt worden wat bevorderend is voor het rendement van het leerproces.
  3. Om de effecten van gedragstrainingen te verhogen gebruiken we een aantal aangepaste – en complementaire strategieën (o.a. ‘behavior modeling training’).
  4. Wij geloven sterk in het aangaan van een partnerschap met de klant, voor wie wij geïntegreerde oplossingen aanbieden onder de vorm van een voor-, hoofd- en natraject.
  5. Onze waarde: ethisch ondernemen (ga naar onze missie en collectieve ambitie)